Társaságunk minőségpolitikája


CÉLUNK

az ISO 9001:2008 nemzetközi szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszer eredményes működtetése annak érdekében, hogy megfelelő minőségű szolgáltatások nyújtásával folyamatosan növeljük vevőink megelégedettségét, a törvényi előírások betartása mellett.


MINŐSÉGÜGYI STRATÉGIÁNK

  • elsődlegesnek tartjuk megrendelőink igényeinek kielégítését, hosszú távú érdekeik figyelembevétele mellett,
  • alkalmazott módszereinket a nemzetközi színvonal fejlődésének megfelelően folyamatosan korszerűsítjük,
  • a jogszabályi előírások és a kézikönyvben foglaltak alkalmazásával, betartásával, ellenőrzésével növelni kívánjuk társaságunk piacon való elismertségét,
  • minőségirányítási rendszerünket hatékonyan működtetjük és úgy irányítjuk, hogy szolgáltatásaink minősége, versenyképessége tovább javuljon,
  • szakmailag, minőségügyileg egyaránt megfelelően képzett dolgozókat foglalkoztatunk és alapvető követelménynek tartjuk munkatársaink rendszeres szakmai továbbképzését, folyamatos szakmai fejlődését,
  • napi feladatnak tekintjük a minőségirányítási rendszer eredményességének fejlesztését és kitűzött minőségcéljainak maradéktalan megvalósítását,
  • nagy súlyt fektetünk az elfogadott beszállítóink-alvállalkozóink és a kooperációs partnereink kiválasztására,
  • teljes mértékben betartjuk a Felszámolók és Vagyonfelügyelők Országos Egyesületének (FOE) Etikai Kódexét, valamint a Magyar Ingatlanszövetség (MAISZ) Etikai szabályzatát.