Társaságunk minőségpolitikája
CÉLUNK
az ISO 9001:2015 nemzetközi szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszer eredményes működtetése annak érdekében, hogy megfelelő minőségű szolgáltatások nyújtásával folyamatosan növeljük vevőink megelégedettségét, a törvényi előírások betartása mellett.
MINŐSÉGÜGYI STRATÉGIÁNK
- elsődlegesnek tartjuk megrendelőink igényeinek kielégítését, hosszú távú érdekeik figyelembevétele mellett,
- alkalmazott módszereinket a nemzetközi színvonal fejlődésének megfelelően folyamatosan korszerűsítjük,
- a jogszabályi előírások és a kézikönyvben foglaltak alkalmazásával, betartásával, ellenőrzésével növelni kívánjuk társaságunk piacon való elismertségét,
- minőségirányítási rendszerünket hatékonyan működtetjük és úgy irányítjuk, hogy szolgáltatásaink minősége, versenyképessége tovább javuljon,
- szakmailag, minőségügyileg egyaránt megfelelően képzett dolgozókat foglalkoztatunk és alapvető követelménynek tartjuk munkatársaink rendszeres szakmai továbbképzését, folyamatos szakmai fejlődését,
- napi feladatnak tekintjük a minőségirányítási rendszer eredményességének fejlesztését és kitűzött minőségcéljainak maradéktalan megvalósítását,
- nagy súlyt fektetünk az elfogadott beszállítóink-alvállalkozóink és a kooperációs partnereink kiválasztására,
- teljes mértékben betartjuk a Felszámolók és Vagyonfelügyelők Országos Egyesületének (FOE) Etikai Kódexét, valamint a Magyar Ingatlanszövetség (MAISZ) Etikai szabályzatát.